Oriflame-Academy

Το Oriflame Academy είναι ένα σύστημα εκπαίδευσης με διαφορετικές εκπαιδευτικές ενότητες για κάθε επίπεδο Oriflame Consultant.

Η συμμετοχή σας στο Oriflame Academy θα σας δώσει τη γνώση που χρειάζεστε για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα της καριέρας σας και να αναπτύξετε τις επαγγελματικές σας δεξιότητες.
Η εκπαίδευση σε κάθε επίπεδο ποικίλει ανάλογα με το που βρίσκεστε στη Σκάλα Επιτυχίας της Oriflame.
Το Oriflame Academy βασίζεται στην πραγματική εμπειρία πετυχημένων Leader της Oriflame και περιλαμβάνει μοντέρνες μεθόδους και εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε με την Oriflame.
Η Oriflame προσφέρει με περηφάνια ένα πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην επιχειρηματικότητα και την ομορφιά. Το Oriflame Academy αποτελείται από εκπαιδευτικές ενότητες με την κάθε μία να στοχεύει σε συγκεκριμένα επίπεδα συνεργατών, από το νέο μέλος έως τους top Leaders. Στο σύνολό τους οι ενότητες προσφέρουν όλη την εκπαίδευση που χρειάζεται ένα μέλος της Oriflame, από το ξεκίνημά του, ώστε να μπορέσει να έχει μια επιτυχημένη πορεία.

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗΣ ΝΕΩΝ ΜΕΛΩΝ

ΔΕIΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΑΤΆΛΟΓΟ
Παρακάτω θα μάθετε περισσότερα για τον Κατάλογο και πώς να τον χρησιμοποιείτε ως εργαλείο πώλησης. Ο Κατάλογος λειτουργεί σαν βιτρίνα καταστήματος για νέους και ήδη ενεργούς πελάτες. Βοηθάει στις συμπληρωματικές πωλήσεις μετά την πώληση προϊόντων Περιποίησης Επιδερμίδας και Wellness και για να διατηρείτε το δίκτυό σας ενεργό.
Ο κατάλογος χρησιμοποείται για την ενεργοποίηση των πελατών, σαν βιτρίνα καταστήματος για τους νέους πελάτες και για συμπληρωματικές πωλήσεις μετά από την πώληση προϊόντων περιποίησης επιδερμίδας και Wellness.
Ο κατάλογος της Oriflame λειτουργεί σαν το προσωπικό σας κατάστημα. Εσείς αποφασίζετε πότε θα είναι ανοιχτά και πόσοι θα επισκεφθούν το κατάστημά σας. Εάν θέλετε να είστε επιτυχημένοι και να έχετε πολλούς επισκέπτες στο κατάστημά σας, πρέπει να είναι προσιτό σε όλους. Με έναν κατάλογο, μπορείτε να πλησιάσετε τρία με τέσσερα άτομα κατά τη διάρκεια του καταλόγου και από αυτούς ίσως οι δύο να σας δώσουν παραγγελία.
Τώρα, σκεφτείτε εάν έχετε 10 καταλόγους. Η ευκαιρία σας να κερδίσετε χρήματα αυξάνεται σημαντικά!

Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ

Υπάρχει ένας νέος Κατάλογος Oriflame κάθε μήνα. Ο νέος κατάλογος λειτουργεί σαν ανανέωση του καταστήματός σας, με νέα προϊόντα και προσφορές και σας δίνει έναν λόγο να καλέσετε τους πελάτες σας.
Αφιερώστε λίγο χρόνο να μελετήσετε όσα σημεία ξεχωρίζουν σε κάθε νέο κατάλογο, για να μπορείτε πιο εύκολα να συστήσετε προϊόντα. Για να είστε ακόμα πιο προετοιμασμένοι, διαβάστε παρακάτω την παρουσίαση λανσαρίσματος του νέου καταλόγου ή το Beauty Academy!
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ
Πώς μπορείτε να μάθετε γρήγορα τα πιο σημαντικά σημεία σε έναν νέο κατάλογο, ώστε να κάνετε συστάσεις με σιγουριά;Όταν πάρετε τον νέο κατάλογο, ξεκινήστε εστιάζοντας σε 5-7 προϊόντα και ενημερωθείτε για τις ιστορίες τους. Οι ιστορίες των προϊόντων σας διευκολύνουν να θυμηθείτε τα κύρια οφέλη τους.
Προσπαθήστε να επιλέξετε τα 5-7 προϊόντα από όλες τις κατηγορίες για να ικανοποιήσετε τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών σας. Εντοπίστε που βρίσκονται οι διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων για να μπορείτε να τις βρίσκετε εύκολα στον κατάλογο!
1-2 σημαντικά νέα προϊόντα
Αυτά βρίσκονται συνήθως στις πρώτες σελίδες του καταλόγου, με μεγάλες εικόνες και βασικές πληροφορίες για το προϊόν. Αφού εμφανίζονται στην αρχή του καταλόγου, αυτά τα νέα προϊόντα προσελκύουν την προσοχή των πελατών.
Παράδειγμα: κατηγορία μακιγιάζ – μάσκαρα ή κραγιόν
1-2 προϊόντα με υψηλό κέρδος και BP
Με την πώληση αυτών των προϊόντων κερδίζετε το μεγαλύτερο άμεσο κέρδος. Κατά κανόνα, τα προϊόντα αυτά ανήκουν στις κατηγορίες της Περιποίησης Επιδερμίδας, των Αρωμάτων και των Wellness.
Παράδειγμα: Αρώματα – Giordani Gold Essenza
1-2 προϊόντα από την κατηγορία Περιποίησης Επιδερμίδας
Πουλώντας αυτά τα προϊόντα, εξασφαλίζετε υψηλό κέρδος και πιστούς πελάτες.
Παράδειγμα: Περιποίηση Επιδερμίδας – ΣΕΤ NovAge Ecollagen
1-2 προϊόντα με ελκυστική προσφορά
Συνήθως τα προϊόντα αυτά είναι στη μέση του καταλόγου. Η πιο ελκυστική προσφορά με μεγάλη έκπτωση βρίσκεται στο οπισθόφυλλο.
Παράδειγμα: Tender Care
1-2 must-have προϊόντα
Συνήθως τα προϊόντα αυτά ανήκουν στην κατηγορία της Προσωπικής Φροντίδας όπως αφροντούς, σαμπουάν, κρέμα χεριών κλπ. Είναι προϊόντα για όλη την οικογένεια που χρησιμοποιούνται καθημερινά και αγοράζονται τακτικά.
ΔΙΑΝΟΜΗ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ
Ο προτεινόμενος τρόπος παρουσίασης του καταλόγου είναι αφού πουλήσετε προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας ή Wellness.
Επιπλέον, μπορείτε να εφαρμόσετε και άλλες μεθόδους για να πλησιάσετε όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες.
Μία επιλογή για να πουλήσετε προϊόντα είναι ο χώρος εργασίας σας. Ζητήστε πρώτα την άδεια του εργοδότη σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον πίνακα ανακοινώσεων ή άλλα μέσα επικοινωνίας για να προωθήσετε τον κατάλογο και να τον μοιράσετε στους συναδέλφους. Μπορείτε, επίσης, να τον αφήσετε στον χώρο που γευματίζετε. Χρησιμοποιήστε παραδείγματα για να προσελκύσετε ενδιαφέρον και ζήτηση. Προτείνετε στους πελάτες να πάρουν τον κατάλογο στο σπίτι τους για να τον δείξουν και στους φίλους και στην οικογένειά τους. Σημειώστε αμέσως αν υπάρχει οποιαδήποτε παραγγελία. Η προώθηση των προϊόντων στον χώρο εργασίας σας είναι μία πρακτική λύση τόσο για εσάς όσο και για τους συναδέλφους σας.

Μπορείτε να αφήσετε τον κατάλογο στους φίλους σας ή άλλους υποψήφιους πελάτες για μερικές μέρες. Όταν επιστρέψετε να τον παραλάβετε, σημειώστε αμέσως τις παραγγελίες τους.
 

 
Μπορείτε να μοιραστείτε τον κατάλογο και online. Μέσα από την ενότητα Οι Σελίδες Μου μπορείτε να δημιουργήσετε την προσωπική σας οnline διεύθυνση με τον κατάλογο για να τον μοιραστείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα ψηφιακά μέσα.
 

Μπορείτε να κάνετε ένα home party με θέμα το λανσάρισμα του νέου καταλόγου και να καλέσετε τους φίλους σας..
 

Σημειώστε το όνομά σας, το τηλέφωνό σας και το e-mail σας σε κάθε κατάλογο που θα μοιράσετε ώστε να μπορούν τα άτομα να επικοινωνήσουν μαζί σας. Να έχετε πάντα περισσότερους από έναν καταλόγους μαζί σας για να μπορείτε να τους δώσετε σε όλους τους υποψήφιους πελάτες.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Σε αυτό το σεμινάριο ενημερωθήκατε για τη σπουδαιότητα του Καταλόγου ως εργαλείο πωλήσεων, ότι επενδύοντας σε μεγαλύτερο αριθμό καταλόγων μπορείτε να πλησιάσετε περισσότερους πελάτες και με ποιον τρόπο πρέπει να διαβάζετε τον Κατάλογο ώστε να σας βοηθήσει να προτείνετε τα κατάλληλα προϊόντα. Μάθατε ακόμη και για τον τρόπο διανομής του καταλόγου σε υποψήφιους πελάτες.
  • Ο κατάλογος είναι εργαλείο πωλήσεων
  • Περισσότεροι κατάλογοι = περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες
  • Μέθοδοι διανομής του καταλόγου
Για να ξεκινήσεις τη δική σου επιχείρηση Oriflame, κάνε την ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ σου εδώ ή επικοινώνησε μαζί μου.
Αρέσει σε %d bloggers: